Monday 18 September 2017

企鵝飯團便當



熊貓仔放2:45,我湊佢放學,返到來最快都3:30,俾佢休息一下,4點開始做功課,執書包,溫下書,練吓字,好快5點多,然後我就要趕煮飯,6點幾食飯,預備明天午餐盒,沖涼,8點半陪佢瞓,講吓故事傾吓計,所以一放學後啲時間就好趕。上星期開始要睇圖書,今個星期又開始要做網上功課,十月頭開始要默書,十月尾就考試,時間只會更少......

不過佢返緊學同瞓咗覺,熊貓媽媽確實多了這些清靜時間,唯有就攝這些時間準備晚餐,清潔執屋咁啦。

不過我仍然堅持,勿忘初衷,無論多忙,讀書多辛苦,仍然要努力給小朋友最開心幸福快樂的時光,堅持親子共讀,堅持每天有個多小時陪玩,佢自由玩樂時間,放假去戶外跑跑跳跳!

各位加油!

昨天去了公園跑跑跳跳一個下午,晚飯回來後就快快手做媽咪飯盒。白飯是臨出門口先煮好,所以晚上回來,只須做型和準備些不用煮的部分就輕鬆完成。

企鵝飯團便當:

企鵝飯團
吞拿魚粟米沙律
日本椰菜
車厘茄

企鵝飯團便當:

流程 --

(1) 企鵝飯團

企鵝飯團模具 (執笠倉 My House,$25):



(2) 吞拿魚粟米沙律

材料:
罐頭呑拿魚
罐頭粟米
沙律醬

(3) 日本椰菜

(4) 車厘茄

喜歡我的食譜嗎?
歡迎分享你的作品貼堂到Facebook丶 Instagram或各大社交媒體平台,未經許可請勿擅自轉載這網站上的食譜或照片,謝謝!

Tag @pandamommykitchen on Instagram and hashtag it #pandamommykitchen

No comments:

Post a Comment